System CRM jest oprogramowaniem wspomagającym proces zarządzania relacjami z klientami. CRM jest czymś więcej niż zwykłą aplikacją. Jest to całościowa strategia przyjęta w firmie, nakierowana na obsługę klienta i kontaktów z nim. Ma ona na celu podniesienie jakości w obsłudze, a co się z tym wiąże zadowolenia klienta. Oferowany system CreoCube CRM jest aplikacją internetową wspomagającą realizację przyjętej strategii i filozofii biznesowej w tym zakresie.
CreoCube CRM został stworzony jako aplikacja internetowa, dzięki czemu cechuje go:
Oprócz zarządzania kontaktami z klientem, system CreoCube CRM pozwala na zarządzanie zadaniami w firmie. Wielopoziomowy kalendarz, podział na grupy oraz projekty pomoże w elastycznym nadzorowaniu prac wszystkich pracowników firmy. Szefowie i managerzy docenią możliwość tworzenia raportów z wyników pracy swoich podwładnych.
Po szersze informacje dotyczące systemu CreoCube CRM zapraszamy na stronę produktu - CreoCube CRM
Comarch udostępnił nową, liczącą 149 nowych funkcjonalności, najpopularniejszą w swojej ofercie wersję systemu Comarch ERP Optima.
Czytaj więcejFast IT to nowa koncepcja Cisco, która ma ułatwić klientom i partnerom firmy uproszczenie ich systemów IT
Czytaj więcej